söndag 14 november 2010

Milantårta

En Milantårta skulle Svante bli överraskad med idag. Han hade fått en sådan tröja i present imorse när han vaknade och visst passar det väl EXTRA bra idag när AC Milan och allas vår Zlatan ska spela!? Hoppas bara att de vinner så att Svante får ett lyckligt slut på sin födelsedag!
Jag fick slängt ihop deras maskot i sista minuten. Han blev väl inte riktigt som jag hade hoppats, men ibland så rinner tiden bara ifrån en. Tyvärr blev bilden ganska dålig, för även bilderna var sista minuten bilder (och de brukar ju inte bli särskilt bra). Det ser ut som om tårtan är grå och orange, men i själva verket var den svart och röd!

10 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Min kusin skulle göra vad somhelst för en sån tårta tror jag...

    SvaraRadera
  2. Hej, rocken har han köpt på Lindahls kläder, en lokal kläd/företagsklädes butik. Kolla närmsta ställe som säljer företagskläder!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Superfin tårta, och maskoten är ju perfekt. :-)

    SvaraRadera
  4. jättefin tårta! helt perfekt!

    SvaraRadera
  5. Bakverk och fikastunder: Tack!

    Sarah: :o) Antar att både din kusin och Svante svävade på små moln i söndags då eftersom de vann! :o)

    Sanne, Linda, Tove och Olga: Tack så mycket!

    SvaraRadera
  6. Vad fin den var :) Farsdagtårtan var också jättefin. Har också lust att göra sån tårta någon gång men jag får vänta på rätt tillfälle :)

    SvaraRadera