onsdag 6 oktober 2010

Paket från Kakburken!





Idag fick jag mitt efterlängtade paket jag beställt med saker från Kakburken. Det är lika roligt varje gång och det känns som julafton.
Denna gången hade jag beställt:
Bild 1: Cupcakes askar, kavelmatta, bokstäver
Bild 2: Svart dubbelsidig penna, spritspåse 45 cm, petal base, korgtyll nr 47, minicupcakesformar med halloween motiv
Bild 3: Liten spatel, 2 st flaskor, murgröna utstickare med ejector, pumpa utstickare.
Är det någon mer än jag som aldrig kan få nog av "tårtgrejer"?

2 kommentarer:

  1. Nä det är svårt att låta bli ;-)

    Ett litet tips - om du vill hitta en bra spatel att spackla dina tårtor med. Så leta på loppisar - då kan man hitta såna där gamla smala stekspadar i metall. Då kostar de inte mer 5-10 kr och är verkligen jättebra!

    He he om man inte vill bli ruinerad när man shoppar tårtgrejer alltså ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Det ska jag kolla efter.....för ja, grejerna är ju inte direkt billiga :oP

    SvaraRadera