fredag 13 april 2012

Bröllopstårta i vitt med silverrosor

Ska testa att blogga från tåget. Är på väg hem från Stockholm och intervjun inför tv-programmet Bakeoff. Det var spännande och jag försökte vara så förberedd på hennes frågor jag bara kunde, men såklart ställde hon en del frågor som var lite svårare att svara på =)
Men ok, nu är det gjort, så det är bara att vänta och se om jag blir uppringd eller inte... :P

Hmm.....är visst inte så

Hahaha! Den meningen slutade visst lite konstigt. Jag kom inte längre än så på tåget igår, för jag började må illa! Fy bubblan! Det var inte kul! Jag har alltid blivit lätt åksjuk, men inte så mycket på senare år. Snabbtåget klarade jag däremot inte av igår. Det vara bara att blunda, bita ihop och andas djupa andetag i 3 timmar. Jag som hade köpt med mig både en bulle och en croassiant :(

Nog om det och över till tårtan det här inlägget egentligen skulle handla om =)

Detta är en dummietårta jag gjorde bara för att ta kort på. Samtidigt är det ju alltid bra att öva på att göra och binda blommor :)

Hmm.....jag kan inte lägga över en bild från min iPad.....eller snarare vet jag antagligen inte hur man gör :P Kanske är någon inställning som ska ändras? Om det är någon som har haft samma problem och vet hur man löser det får ni gärna tipsa mig! Jag får helt enkelt lägga ut detta ( för jag är för lat för att skriva om det... ) och så lägger jag ut bilderna från datorn istället, om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar