lördag 21 januari 2012

Tjuv och tjuv

För ett tag sen ändrade jag bakgrundsfärg på bloggen, vilket gjorde att man inte kunde läsa det jag skivit i mina gamla inlägg (eftersom de var skrivna med vit text). Idag har jag suttit och ändrat färg på en hel del av de inläggen, så nu kan ni läsa recept m.m.

Jag brukar göra tårtor till våra grannar och här gjorde jag "Tjuv och tjuv" till en av deras söner. "Tjuv och tjuv är ett barnprogram som sändes mycket ett tag. Tror inte det går just nu. Det jag framför allt kom ihåg av det var slutet, då de blir tagna av polisen och inlåsta bakom lås och bom. Antar att det ska föreställa fängelset, men det är egentligen bara en grind :-)


5 kommentarer:

  1. Vad häftig!! Gubbarna liknar till och med dem :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka underbara tårtor :)

    Kan man beställa tårtor utav dig?
    Du får gärna maila mig på: danielsson_sandra@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vilken kul tårta, tjuv och tjuv är ju bara så härliga!

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen jätte duktig! Jag och min fästman är på jakt efter någon som kan göra våran bröllopstårta i sommar. Kan man beställa utav dig?
    Du kan väl maila mig om du är intresserad?
    jessicahafstad@hotmail.com

    mvh jessica

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag bara ÄLSKAR dina tårtor! Skulle vilja beställa en av dig till min sons 2 års dag.. Finns de möjlighet man kan få tag på dig på något annat sätt än den mailen som står under din kontakt? Funka inte på min dator.
    Kontakta gärna mig på min mail malin_bergman11@hotmail.com eller på 0727363363

    Mvh Malin

    SvaraRadera